Året som gått.

Detta året har verkligen varit ett av de bästa åren man någonsin kunnat få.
Jag har utvecklats. Jag har varit mig. Lina Ahmed.
Detta året har jag insett hur viktigt det är att uppskatta alla i din omgivning. Dina klasskompisar, familjen, tjejen på bussen, och dina bästa vänner. 

Ta aldrig något för givet. Kämpa för det du vill nå, det kommer inte serverat till dig på silverfat.
Man måste kämpa för allt i livet, och jag kämpar.
 
Jag är så otroligt tacksam att jag har mina fina vänner runt omkring mig nästan dygnet runt.
Muna, även när vi är skrynkliga som russin och sitter där i våra gungstolar när vi är 80 år. Kommer vi fortfarade vara bästa vänner. I Love You
 

Tack 2012. Du gjorde ett bra jobb!
 
Januari:
 
Februari:
 
Mars:
April:
 
Maj:
 
Juni: Min absoluta favorit månad detta året.
 
Juli:
 
Augusti:
 
September:
 
Oktober:
 
November: Lite sämre månaden
December: Fyller år om exakt en vecka!!
 
2012♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0