Skönhetstips (Smink)

Tänkte slänga in ett skönhetstips
Foundation!
Alltså det finns en massa olika foundations ! Så ibland kan det vara lite svårt så här får ni ett tips!
Jag har  alltid sen jag började sminka mig använt foundation från make up store!
Jag älskar dem de täcker , ser naturligt ut och är väldigt matt. Det älskar jag att det täcker men samtidigt ser naturligt ut!  Foundation kostar lite olika men den jag brukar köra på kostar 249 kr
 
Concelar!
Samma märke make up store den är super! På sommarn om vill täcka lite utan foundation kan man bara ta lite concelar på det man vill täcka och sen lite lätt puder!
Sjukt bra är den med ! Kostar 275 kr på Make up store!
 
Puder!
Wonder powder använder jag! Den tar aldrig slut! Det räcker bara med lite! Det är ett mineralpuder som funkar galant! Jag älskar det rekommenderar det till alla som vill ha en fräsch och lätt look!
Perfekt mineralpuder! Kostar 395 kr värt det
Rouge
Jag kan personligen inte klara mig utan rouge! Funkar alltid!!
Jag använder en från Mac sjukt bra! Lätt och smidigt!
Vet inte vad priset är på den köpte den i usa men börjar ta slut!
 
Max factor 3-in1 foundation(primer,concelar,foundation)
Idag köpte jag denna foundationen för att testa något nytt testade den , den var väldigt lätt täcker inte så mycket lite som bb cream men ska testa sen kan jag skriva en recension! Blandar den med en lite mörkare foundation från make up store så det blir exakt min hudton!
Kostade 169 kr
Hoppades ni gillart
Love M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0